![]() |
|
So will you be posting league 2 fixtures and results next year?
I know what its like to support a lower league team |
||||||||
|
|
|||||||||
|
I don't know may be the best matchs.
|
||||||||
|
|
|||||||||
|
Lower league football is much better.Is why its good to support not such a good team ad all emtions you can have in football with your team
|
||||||||
|
|
|||||||||
|
It's true when the level is lower, the football is better to watch.
|
||||||||
|
|
|||||||||
|
Tomorrow,the ligue 1 2008/2009 begin:
Rennes - Marseille Le Mans - Lorient Auxerre - Nantes Monaco - Paris-SG Valenciennes - Saint-Etienne Bordeaux - Caen Nancy - Lille Le Havre - Nice Sochaux - Grenoble dimanche 10 août 2008 21h00 Lyon - Toulouse Come on Saint Etienne,Allez les verts! Rc_Lens: On parle de la ligue2 ici ou sur un autre sujet? |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Rennes - Marseille 4-4
Le Mans - Lorient 0-1 Auxerre - Nantes 2-1 Monaco - Paris-SG 1-0 Valenciennes - Saint-Etienne 1-0 Bordeaux - Caen 2-1 Nancy - Lille 0-0 Le Havre - Nice 1-0 Sochaux - Grenoble 1-2 Very beautiful match Rennes-Marseille Grenoble and Le Havre old L2's teams win their match. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Hey i see there's other french like me on this forum who want to speak english. I am a Girondins de Bordeaux fan and i listened to the match last night on RMC-info. The reporter for the match Rennes-Marseille was totally crazy on this radio.
However it's very pleasant to see as much goal for the first ligue 1 day of championship. I'm not sur you will be agree with me, but I think that this year Lyon can be widely worried. On the paper, Bordeaux and Marseille's squad are quite better than Lyon one. I'm happy because as soon as the beginning of the championship, Bordeaux is already launched to fight for the title. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Bastia (3) 0-0 Angers (1)
Châteauroux (5) 0-1 Troyes (12) Brest (5) 2-2 Clermont Foot (14) Boulogne-sur-Mer (10) 2-0 Guingamp (14) Sedan (12) 2-1 Nîmes (14) Reims (19) 1-3 AC Ajaccio (14) Metz (5) 1-0 Tours FC (3) Dijon (19) 1-3 Strasbourg (5) Montpellier (14) 2-1 Amiens (10) That's the results of the second day of Ligue 2. Troyes 1-2 Bastia AC Ajaccio 0-1 Châteauroux Tours FC 2-1 Sedan Angers 3-1 Reims Amiens 1-1 Boulogne-sur-Mer Clermont Foot 0-1 Vannes OC Guingamp 0-1 Metz Lens 3-1 Dijon Nîmes 0-1 Brest Strasbourg 1-0 Montpellier and that's those of the first day. (I am too a supporter of Guingamp) |
||||||||
|
|
|||||||||
|
I agree with you,Bordeaux or Marseille can played the title.On the paper Bordeaux,Marseille and Lyon are equal.I think Bordeaux is a very good team,they are complete.Marseille have an offensif potential very huge but the defender are worrying.So,I think,this year,Bordeaux can win the title
Je le dis en Français car mon Anglais n'est pas bon; Je pense que Bordeaux peut géner incontestablement Lyon,les Girondins sont complets.L'OM a un potentiel offensif énorme certainement le meilleur du championnat avec Cissé-Niang-Koné-Ben Arfa mais défensivement(on l'a vu hier) ils sont loin d'etre irrésistibles Ce n'est que mon avis |
||||||||
|
|
|||||||||
|
(ne t-'inquietes pas j'avais compris je suis francais aussi et puis mon but est de parler en anglais ici)
Marseille's problem at the last day of championship is that Hilton wasn't very confident because of his disastrous season with Lens. Moreover, Herbate isn't enough good to play at Marseille. It was their first match together in an official competition so it can be an other explanation. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
I agree about Herbate and Hilton.
Ben arfa was exceptional yesterday,Koné too La rencontre époustouflante à Rennes (4-4) samedi soir pour l'ouverture du Championnat a laissé des traces dans l'effectif de l'OM. Baky Koné, Mamadou Niang et surtout Vitorino Hilton se sont blessés, d'où une certaine inquiétude pour Eric Gerets avant le déplacement en Norvège contre Brann Bergen mercredi lors du 3e tour préliminaire de la Ligue des champions. « Koné avait déjà très mal au genou à la mi-temps. Je sentais qu'il n'était plus à 100% et donc je l'ai sorti plus tôt que prévu », a indiqué le technicien belge de l'OM en conférence de presse dimanche. « Pour Mamadou, ce n'est pas trop grave. J'espère les récupérer pour le match de mercredi », a-t-il poursuivi. Pour l'heure, la blessure de Niang n'a pas été dévoilée. Le Brésilien Hilton est, lui, touché au pied. « Son pied est fort gonflé », a ajouté l'entraîneur olympien, qui doit encore s'entretenir avec le staff médical pour en savoir plus. Hilton,Baky Koné and Niang will not be play the Champions League match:Bergen-Marseille for qualifcation to the Champions League |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Lyon-Toulouse 3-0
Goals: Benzema x2 and Makoun |
||||||||
|
|
|||||||||
|
2nd day
Saint Etienne-Sochaux 2-1 Paris SG-Bordeaux 1-0 Caen-Valenciennes 3-1 Lille-Le Mans 1-3 Nice-Nancy 2-1 Toulouse-Le Havre 2-1 |
||||||||
|
|
|||||||||
|
[size=12]je dois avouer ke je vous emmerde et je rentre a ma maison[/size]
|
||||||||
|
|
|||||||||
|
Et bien il est malpoli ce jeune corse
Alors comme sa on supporte aussi Saint Etienne? |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Oui i love Asse Kan il Gagne mdr Tous Des DORIANS C MEKS SUR SE FORUM KEN MM
|
||||||||
|
|
|||||||||
|
Des délinquants je te dis ces fédit moi Ils ont gagnés Sainté la,perquis a marqué pour Sochaux,un but de 40m il a mis a Viviani cet enfoiré |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Comme par hasard il est bon ke mtn ki laid [ ^^ ] a sochaux se Fédit la merde Oft Ya eu des nouvelles récrues eske ke ya eu des nouvelles médailles ?
|
||||||||
|
|
|||||||||
|
Ouais 4 médailles aujourdui
3 bronze et 1 argent de Bernard Sinon y'a le Portugais prété par Porto la,Machado qui jouait a la place de Landrin qui était bléssé Sinon en recrue normalement y'a ce bobiii Belge de Mirallas qui doit venir mais il s'est qualifié en 1/2 des J.O Les moules frites Belges ont battu l'Italie |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Ba d'un Coté C bien pour les Belges Ki se Soient Kalifier Alain Bernard est Un Boss Ken mm
|
||||||||
|
|
|||||||||
| French League 2008/2009 |
|
||
|
advertisement
© football.co.uk 2004 - 2008